بلاگ, دستکش ایمنی

بهترین دستکش ضد برش کدام است؟معرفی کامل با کیفیت ترین دستکش های ضد برش

بهترین دستکش ضد برش

بهترین دستکش ضد برش کدام است؟ اگر شما در برش کاری، شیشه بری و یا هر شغل دیگری که با وسایل تیز و برنده سر و کار داشته باشید، فعالیت می کنید این مقاله میتواند برای شما مفید باشد.همانطور که میدانید داشتن تجهیزات و لوازم ایمنی با کیفیت برای مشاغل پر خطری مانند جوشکاری ،مشاغل کار در ارتفاع ،شیشه بری و..برای سلامتی و حفظ جان شما بسیار مهم و حیاتیست.یکی از این تجهیزات مهم دستکش ایمنی می باشد که دسته بندی گوناگونی اعم از دستکش ضد برش، دستکش ضد حلال ،دستکش جوشکاری و….میتواند داشته باشد.

در این مقاله میخوانیم:

  • بهترین دستکش ضد برش کدام است ؟ (معرفی با کیفیت ترین دستکش ضد برش)
  • برترین دستکش ضد برش چه ویژگی هایی دارد؟
  • قیمت بهترین دستکش های ضد برش همراه با عکس و تصویر
01

دستکش ایمنی گیلان سری یک

مشخصات دستکش گیلان سری یک

مشخصات و معرفی کامل دستکش گیلان سری یک ( بهترین دستکش ضد برش )

یکی از بهترین دستکش ضد برش، دستکش ایمنی برند گیلان مدل سری یک می باشد. جنس پارچه این دستکش از پلی استر به صورت بافت ضخیم است.این دستکش فاقد آستر است و ساق کوتاه محسوب میشود.به دلیل جنس پلی استر و بافت مانند این دستکش ، هوا به راحتی میتواند در دستکش گردش پیدا کند و مانع از تعرق و خیس شدن دست شود.

جنس روکش آن از لاتکس مرغوب ساخته شده که مقاوت بسیار بالایی در برابر برش دارد. از ویژگی های بارز و مهم دیگر این دستکش میتوان به مقاومت در برابر سوراخ شدن، پاره شدن، ساییده شدن اشاره کرد. در واقع این ویژگی ها به دلیل دارا بودن روکش لاتکس ( لاستیک طبیعی ) می باشد.

به دلیل وجود شیار ها و سطح چروک مانندی که دارد، این دستکش از ویژگی ضد لغزش نیز بر خوردار است که مانع از سر خوردن و افتادن اجسام در دست هنگام کار و فعالیت میشود.این دستکش فقط به رنگ پس زمینه طوسی (پارچه و بافت) و روکش سبز فیروزه ای تولید میشود.وزن این دستکش سبک بوده و حدودا 88 گرم است و طولی آن به 24 سانتیمتر میرسد.

قسمت مچی این دستکش به صورت کشبافت است که مانع از لغزش دستکش و خارج شدن از دست میشود.به دلیل کش آمدن آن جزء دستکش های فری سایز محسوب میشود و همه افراد با هر اندازه دستی که داشته باشند میتوانند از آن بهره ببرند.خاصیت کشسانی که این دستکش دارد باعث میشود که به راحتی با دست فیکس شود و فرم دست را بگیرد و در کارها و فعالیت هایی که به ظریف کاری و دقت بالایی نیازدارند، دست کاربر آزادی عمل خواهد داشت و مانع از فعالیت و اذیت شدن کاربر نمیشود.

این دستکش در کشور ایران تولید میشود اما با دستکش های خارجی به راحتی میتواند رقابت کند و حتی بهتر از دستکش های خارجی میتواند عمل کند.قیمت این دستکش با توجه به کارایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد و به دلیل  قیمت بسیار مناسب و کارایی و عملکرد فوق العاده آن، محبوبیت بسیاری در میان عموم توانسته است پیدا کند و به بهترین دستکش ضد برش ایرانی معروف گردد.

از جمله مشاغل و فعالیتهایی که از این دستکش میتوان استفاده کرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :شیشه بری، صنایع خودروسازی، تعمیر گاه ها، نجاری، منبت کاری، معادن، ساخت تجهیزلات فلزی، انبارداری و….دستکش ضد برش گیلان دارای تاییدیه اداره وزارت کار و  استاندارد EN 388 می باشد پس با اطمینان خاطر میتوانید از آن استفاده کنید.دستکش ضد برش برند گیلان مدل های دیگری نیز دارد مانند: دستکش گیلان سری 2. که تفاوت سری یک با سری دو آن، در این است که دستکش گیلان سری یک ضخیم تر از سری دوم آن است و فرق دیگری ندارد. 

02

دستکش آنتی کات پاکستانی

بهترین دستکش ضد برش _ دستکش ایمنی ضد برش پاکستانی

مشخصات دستکش پاکستانی

مشخصات و معرفی کامل دستکش آنتی کات پاکستانی ( بهترین دستکش ضد برش )

دومین دستکش ضد برشی که قصد معرفی آن را به عنوان بهترین دستکش ضدبرش داریم، دستکش ضد برش و آنتی کات پاکستانی می باشد..جنس پارچه آن از پلی استر می باشد که هوا میتواند به درون و خارج از آن جریان داشته باشد. قسمت مچی این دستکش مانند بسیاری از دستکش های کار و ایمنی حالت کشبافت دارد که موجب عدم خارج شدن دستکش از دست هنگام کار با آن میشود.

جنس روکش آن از لاتکس است.رنگ زمینه و پارچه این دستکش به رنگ طوسی و روکش آن رنگ سبز فسفری است. این دستکش قابل شست و شوست و به راحتی آلودگی و کثیفی از آن برطرف میشود.در میان دستکش های ضد برش خارجی این دستکش کیفیت برتری دارد و متناسب با کارایی آن قیمتی مناسب دارد.

ویژگی های دیگر این دستکش عبارتند از : مقاوم در برابر ساییدگی، مقاوم در برابر سوراخ و پاره شدن ،کشسانی بالا ، ضد لغزش و….این دستکش نیز جزء دستکش های ساق دار اما ساق کوتاه محسوب میشود که تا بالای مچ دست را کاملا پوشش میدهد.این دستکش همچنین جزء دستکش های سبک وزن محسوب میشود که کمتر از 100 گرم وزن دارد و هنگام کار و فعالیت با آن دست کاربر را اذیت و خسته نمیکند.این محصول نسبت به کالا های مشابه خود دارای دوام مکانیکی و عمر مفید بالاتری می باشد.

03

دستکش ضد برش ابرش

بهترین دستکش ضد برش _ دستکش ایمنی ضد برش ابرش

مشخصات دستکش ابرش

مشخصات و معرفی کامل دستکش ضد برش ابرش ( بهترین دستکش ضد برش )

یکی دیگر از حرفه ای ترین دستکش ضد برش، دستکش ضد برش ابرش می باشد.این دستکش در کشور ایران تولید میشود و از معروف ترین دستکش های ضد برش محسوب میشود.جنس پارچه ی آن از پلی استر است که سبک وزن استو دست در آن عرق نمیکند و خیس نمیشود.

جنس روکش آن از لاتکس طبیعیست که به هنگام استفاده به دلیل وجود پارچه و پلی استر بین پوست دست و لاتکس حساسیتی ایجاد نمیکند.

این دستکش هم هماند دو دستکش قبل دارای شیارهایی چروک مانند است که خاصیت ضد لغزشی به آن بخشیده است. علاوه بر این ویژگی نیز ویژِگی های دیگری نظیر کشسانی بالا،ضد سایش ،ضد پارگی و سوراخ شدن را دارا می باشد.روکش لاتکس آن کل کف دست و از رو نیمه ی بیشتر انگشت ها را در برمیگیرد و رنگ آن به رنگ آبیست.قسمت مچی این دستکش هم به صورت کشبافت تولید میشود و باهر اندازه دست چه خانم چه آقا مچ میشود و وفق میپذیرد دو فیت میشود.ابعاد این دستکش ضد برش  ۳۲x۱۲x۳ سانتی‌متر می باشد

04

دستکش ضد برش تانگ وانگ

بهترین دستکش ضد برش _ دستکش ایمنی ضد برش کرکی تانگ‌ وانگ

مشخصات دستکش تانگ وانگ

مشخصات و معرفی کامل دستکش ضد برش تانگ وانگ ( بهترین دستکش ضد برش )

دستکش ضد برش تانگ وانگ یکی دیگر از بهترین دستکش ضد برش محسوب میشود که داخل آن به صورت کرک است و برای فصول خیلی سرد سال مناسب است.این دستکش را روکشی از جنس لاتکس ضخیم فرا گرفته و کلیه کف دست و از قسمت رو کلیه انگشتان و رویه ی دست را تا نصفه پوشانده است.این روکش به رنگ مشکی می باشد که بر روی خود دارای شیارهایی چروک مانند جهت جلو گیری از افتادن  و یا عدم لغزش اجسام در دست میشود.

این دستکش کار و ایمنی دارای تاییدیه و استاندارد EN388 می باشد.این دستکش سبک است و وزنی حدودا 100 گرم دارد. ضخامت این دستکش 3 میلیمتر است. جنس پارچه آن پلی استر و پنبه است و به صورت بافت و نرم می باشد که رنگی به رنگ نارنجی دارد. این دستکش نیز ضد تعریق می باشد و دست هنگام کار کردن با آن خیس نمیشود.

طول این دستکش 28 و نیم سانت است و جزو دستکش های ساق کوتاه حساب میشود.این دستکش همانطور که از عنوان آن مشخص است تولید و ساخت کشور چین می باشد که جزو دستکش های خارجی و وارداتی محسوب میشود. این دستکش هم خاصیت کشسانی دارد و با هر اندازه دست وفق میپذیرد و به دست میچسبد و به راحتی فرم دست را پیدا میکند.
موارد مصرف دستکش تانگ وانگ به شرح زیر می باشد : فعالیت هایی نظیر ساختمان سازی , باغبانی , حمل و نقل ,کشاورزی , صنایع خودورسازی , انبار داری ,شیشه بری ,کار در مکان ها و محیط های سرد نظیر سرد خانه و … 

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم یهترین دستکش های ضد برش را به شما عزیزان به طور ساده و مفید همراه با تمام ویژگی ها،عکس و قیمت معرفی کنیم.

البته که دستکش های ضد برش با  مارک ها و مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند اما ما سعی کردیم بر اساس تجربه خودمان و رضایتمندی مشتری های عزیزمان و همچنین محبوبیت و معروفیت این دستکش ها، بهترین و گلچین های آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اگر قصد خرید دارید و به دنبال بهترین دستکش ضد برش با کیفیت بالا هستید با خیال راحت میتوانید از بین دستکش های معرفی شده یکی را برگزینید.امیدواریم که اطلاعات وتجربیات ما برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “بهترین دستکش ضد برش کدام است؟معرفی کامل با کیفیت ترین دستکش های ضد برش

  1. آرزو گفت:

    سلام
    خیلی عالی و کامل بود. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *