دستکش ضد برش سیگما ۴۴۶

دستکش سیگما 446

جنس کف: لاتکس بسیار با کیفیت

جنس پارچه: پلی استر

استاندارد: EN388 -EN420

ویژگی: دارای تکنولوژی ضد تعریق، ضد لغزش و ضد ارتجاعی، با قابلیت شستشو

کاربرد: شیشه گری، ریختگری، باغبانی، ساختمانی

سایز: فری سایز

ساخت: ایران

50,000 تومان

جهت اطلاع از قیمت و خرید به صورت عمده و یا مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

تماس با ما _ تجهیزات ایمنی | لوازم ایمنی
15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند.

ارسال رایگان

بالای 2،000،000 تومان

ضمانت اصالت

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

دستکش  سیگما 446 از لوازم ایمنی برای حفاظت از دست افراد در کار است، جنس کف محافظ دست تمام مواد ضد برش کف سیرابی سیگما از جنس لاتکس بسیار با کیفیت دارای تکنولوژی ضد تعریق و با ویژگی‌های ضد لغزش و با قابلیت شستشو است و برای محافظت از دست در کار استفاده می‌شود.

این محصول ایمنی ضد برش با کیفیت بالا و ساخت ایران است، کاربرد دستکش کار تمام مواد ضد برش کف سیرابی سیگما کد 446 از گروه تجهیزات حفاظت فردی برای کار در انواع محیط‌ صنعتی مختلف است، ارائه عمده دستکش سیرابی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط فروشگاه آنلاین لوازم ایمنی انجام می‌شود.

دستکش سیگما 446

جنس پارچه دستکش سیگما 446 از پلی استر مقاوم است، این وسیله ایمنی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی داشته و بصورت فری سایز ارائه می‌شود، همچنین با انعطاف پذیری بالا سبب محافظت از دست در کار می‌شود، دستکش سیگما ضد برش و ضد حلال و مواد شیمیایی است.

فروشگاه آنلاین لوازم ایمنی ایمن تامین ارائه کننده انواع تجهیزات ایمنی حفاظت از دست از جمله دستکش ایمنی تمام مواد ضد برش کف سیرابی سیگما کد 446 با کیفیت است،دستکش ضد برش سیگما به‌منظور محافظت از دست در فعالیت‌های باغبانی، شیشه گری، ریختگری، ساختمانی بکار می‌رود، بهترین دستکش سیگما 446 با قیمت مناسب و کیفیت بالا توسط فروشگاه اینترنتی ایمن تامین ارائه می‌شود.

خرید و قیمت دستکش کار تمام مواد ضد برش کف سیرابی سیگما کد ۴۴۶

مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت دستکش کار تمام مواد ضد برش کف سیرابی سیگما کد 446 توسط فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی ایمن تامین ارائه می‌شود، دستکش تمام مواد ضد برش کف سیرابی سیگما کد ۴۴۶ در صنایع مختلفی مثل کارخانجات و صنایع مختلف کاربرد دارد.

افراد هم برای خرید بهترین لوازم ایمنی باید این نکته را در نظر بگیرند که نوع استاندارد آن را بخرند، خرید دستکش‌ ضد برش کف سیرابی سیگما به هر دو صورت حضوری و آنلاین توسط فروشگاه لوازم ایمنی ایمن تامین فراهم شده است، با مراجعه به مرکز تجهیزات ایمنی اینترنتی ایمن تامین مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت لوازم کار و انواع دستکش کار ایمنی را دریافت می‌کنید.

دستکش تمام مواد ضد برش کف سیرابی سیگما کد 446 از بهترین دستکش‌های ایمنی تمام مواد موجود در بازار است که برای انجام انواع فعالیت‌های شغلی و کاری مناسب است که معمولا با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌شود.

دستکش تمام مواد ضد برش کف سیرابی سیگما کد ۴۴۶

دستکش تمام مواد ضد برش کف سیرابی سیگما کد ۴۴۶

جنس کف

لاتکس بسیار با کیفیت

جنس پارچه

پلی استر

استاندارد

EN388 -EN420

ویژگی

دارای تکنولوژی ضد تعریق، ضد لغزش و ضد ارتجاعی، با قابلیت شستشو

کاربرد

باغبانی، شیشه گری، ریختگری، ساختمانی

سایز

فری سایز

ساخت

ایران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستکش ضد برش سیگما ۴۴۶”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط _ ایمن تامین

محصولات مشاهده شده اخیر