دستکش ظرفشویی سریلانکایی معطر

جنس: لاتکس

ویژگی: ساق بلند، آستر پنبه‌ای، ساخته شده از لاستیک طبیعی

ساخت: سریلانکا

50,000 تومان

جهت اطلاع از قیمت و خرید به صورت عمده و یا مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

تماس با ما _ تجهیزات ایمنی | لوازم ایمنی
دسته:
14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند.

ارسال رایگان

بالای 2،000،000 تومان

ضمانت اصالت

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

 دستکش ظرفشویی سریلانکایی معطر از دستکش‌های محافظ دست در کار است، جنس رویه این دستکش کار لاتکس بوده و ساخت کشور سریلانکا است، با آستر پنبه‌ای بوده و ساخته شده از لاستیک طبیعی است، کاربرد این دستکش برای کار ظرفشویی است.

تولیدکنندگان لوازم ایمنی هم باید دقت کنند تا تجهیزات حفاظت فردی و دستکش‌های کار سریلانکایی را با رعایت تمام استانداردها تولید کنند تا موارد ضروری برای راحتی و ایمنی افراد را در نظر بگیرند.

دستکش ظرفشویی مقاوم

اگر به دنبال دستکش ظرفشویی مقاوم هستید، این دستکش‌ها  از مواد با کیفیت بالا مانند لاتکس ضخیم یا نئوپرن ساخته می‌شوند تا از پارگی، سایش و تماس با مواد شیمیایی قوی مانند مواد شوینده محافظت کنند. برخی از دستکش‌های مقاوم به حرارت و مواد شیمیایی نیز تقویت شده‌اند تا در برابر حرارت بالا و مواد شیمیایی قوی، مانند سفیدکننده‌ها، مقاومت بیشتری داشته باشند.

در انتخاب دستکش ظرفشویی مقاوم، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:
– ضخامت و جنس دستکش: دستکش‌های ضخیم‌تر از مواد مقاوم‌تر تهیه شده‌اند و معمولاً طول عمر بیشتری دارند.
– بافت داخلی: برخی از دستکش‌ها دارای بافت داخلی نخی یا پارچه‌ای هستند که راحتی بیشتری را فراهم می‌کنند و مانع از تعریق دست‌ها می‌شوند.
– اندازه و تناسب: دستکش باید کاملاً به دست شما بخورد تا کار با آن راحت باشد و از لغزش جلوگیری شود.
– مقاومت به مواد شیمیایی: اگر با مواد شوینده قوی کار می‌کنید، دستکش‌هایی با مقاومت بیشتر به مواد شیمیایی انتخاب کنید.

ویژگی‌های دستکش ظرفشویی سریلانکایی معطر

دستکش‌های ایمنی ظرفشویی سریلانکایی توانایی بالایی برای محافظت از دست‌ها جهت شستن ظرف‌ها و امور کشاورزی و تعمیرات دارند، رنگ این دستکش آشپزخانه سبز فلوئورسنت است، محافظ دست سریلانکایی با انعطاف پذیری و مقاومت بالا است و  همچنین با ساق‌های بلند برای محافظت از دست‌ها در برابر خیس شدن ساعد دست‌ها است، قسمت کف محافظ دست ظرفشویی سریلانکایی معطر مقاوم‌تر است که سبب افزایش دوام این دستکش ایمنی می‌شود.

خرید دستکش کار ظرفشویی سریلانکایی معطر

استفاده از دستکش‌های ایمنی ظرفشویی سریلانکایی از موارد مهم برای رعایت نکات ایمنی جهت حفاظت از دست افراد برای امور ظرفشویی و باغبانی است، افراد هم برای خرید و استفاده انواع دستکش ایمنی از جمله دستکش ظرفشویی سریلانکایی معطر باید دقت کافی را داشته باشند که نوع استاندارد آن را انتخاب کرده و خریداری کنند، فروشگاه آنلاین تجهیزات ایمنی ایمن تامین شرایط خرید راحت انواع دستکش‌های کار به هر دو شکل حضوری و آنلاین را فراهم کرده است.

فروش محافظ دست ظرفشویی سریلانکایی معطر

افراد مشغول بکار برای خرید آنلاین تجهیزات ایمنی از جمله دستکش‌های کار ظرفشویی سریلانکایی باید فروشگاه‌های مختلف لوازم ایمنی را بررسی کرده و مناسب‌ترین دستکش کار را انتخاب کنند، قیمت دستکش آشپزخانه در این فروشگاه آنلاین بسیار مناسب است، با مراجعه به فروشگاه لوازم ایمنی ایمن تامین بهترین لوازم ایمنی از جمله انواع محافظ دست و دستکش ظرفشویی سیلیکونی را با کیفیت بالا و بهترین قیمت دریافت می‌کنید.

 

 

 

 

دستکش ظرفشویی سریلانکایی معطر

دستکش ظرفشویی سریلانکایی معطر

جنس

لاتکس

ویژگی

ساق بلند، آستر پنبه‌ای، ساخته شده از لاستیک طبیعی

ساخت

سریلانکا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستکش ظرفشویی سریلانکایی معطر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط _ ایمن تامین

محصولات مشاهده شده اخیر