گوشی صداگیر EP107

جنس: پلاستیک

وزن: 180 گرم

محافظت شنوایی: 30db

استاندارد: ceen352-1:1993

کشور سازنده: تایوان

260,000 تومان

جهت اطلاع از قیمت و خرید به صورت عمده و یا مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

تماس با ما _ تجهیزات ایمنی | لوازم ایمنی
16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند.

ارسال رایگان

بالای 2،000،000 تومان

ضمانت اصالت

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

گوشی صداگیر EP107 از جمله گوشی‌های ایمنی ایرماف است که به‌منظور محافظت فردی و محافظت از گوش افراد کاربرد دارد، این گوشی کار در صنایع نجاری، تراشکاری و همچنین اجرای امور ساختمانی استفاده می‌شود، این گوشی دارای استاندارد ANSI S3 .19 ایمنی است، فروشگاه اینترنتی لوازم ایمنی ایمن تامین ارائه کننده انواع گوشی محافظت گوش و تجهیزات حفاظت فردی با بهترین قیمت و کیفیت است.

ویژگی‌های گوشی صداگیر EP107

گوشی صداگیر EP107 نوعی گوشی ایمنی ایرماف است که به‌منظور محافظت گوش در برابر صداهای بالای محیط‌ استفاده می‌شود، این گوشی ایمنی ایرماف تهیه شده از جنس پلاستیک و با قابلیت تنظیم است، همچنین دارای بالشتک‌های نرم و منعطف است.

کارایی و قابلیت صداگیرهای ایمنی ایرماف EP107 دارای قابلیت کاهش صدا به میزان 30 دسی بل است، کاربرد گوشی‌های صداگیرEP107 برای استفاده تکنسین‌های ساختمانی، کار در کارخانجات مونتاژ، کارخانجات فولاد سازی، آهنگری، نجاری، تعمیرکاری و محیط‌های ساختمان سازی و راه سازی است، استاندارد تولید گوشی صداگیر گوش ایرماف EP107 بر اساس استاندارد ANSI S3 .19  است.

خرید گوشی‌ ایمنیEP107

خرید گوشی‌های صداگیر EP107 بصورت آنلاین و حضوری از فروشگاه آنلاین ایمن تامین امکانپذیر است، بهتر است برای خرید گوشی صداگیر EP107، کالاهای فروشگاه‌های مختلف را بررسی کرده و مناسب‌ترین قیمت و کیفیت آن را انتخاب کنید، با مراجعه به فروشگاه تجهیزات ایمنی ایمن تامین بهترین قیمت و کیفیت کالاهای ایمنی را دریافت خواهید کرد.

برای دریافت اطلاعات از قیمت گوشی‌ ایمنی EP107 با شماره تماس ثبت شده در سایت تماس بگیرید، درصورت خرید این محصول بصورت عمده و با تعداد بالا، قیمت گوشی ایمنی ایرماف EP107 کمتر محاسبه می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی صداگیر EP107”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط _ ایمن تامین

محصولات مشاهده شده اخیر