گوشی صداگیر تک پلاست

جنس: پلاستیک فشرده

وزن: 150 گرم

میزان محافظت شنوایی: 30db

ویژگی: حفاظت از گوش در محیط‌های صنعتی

کاربرد: صنایع خودروسازی، ساختمان سازی، معادن و حفاری‌ها

کشور سازنده: ایران

175,000 تومان

جهت اطلاع از قیمت و خرید به صورت عمده و یا مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

تماس با ما _ تجهیزات ایمنی | لوازم ایمنی
15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند.

ارسال رایگان

بالای 2،000،000 تومان

ضمانت اصالت

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

گوشی صداگیر تک پلاست از گوشی‌های ایمنی ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ایمن تامین است، گوشگیر تک پلاست صدا را بطور کامل قطع نکرده و تنها کاهش دهنده حجم صداهای اطراف با محافظت شنوایی تا 30 دسی بل است، بالشتک‌های این گوشی‌های ایمنی به سیستم گردش هوا مجهز هستند، بالشتک این محافظ گوش با قابلیت تنظیم است.

گوشی‌های صداگیر تک پلاست برای محافظت از گوش در صنایع خودروسازی، ساختمان سازی، معادن و حفاری‌ها استفاده می‌شوند، کاربرد گوشی‌های حفاظتی صداگیر تک پلاست از جمله تجهیزات حفاظت فردی برای مقابله با آلودگی‌های صوتی در محیط‌های صنعتی مختلف است، این گوشی‌های صداگیر به آسانی روی گوش قرار گرفته و استفاده می‌شوند.

ویژگی‌های گوشی صداگیر تک پلاست

صداگیر تک پلاست، گوشی ایمنی حفاظت از گوش در برابر صداهای بلند محیطی است، این مدل از گوشی ایرماف تهیه شده از پلاستیک با قابلیت تنظیم است، این نوع گوشی‌های ایمنی ایرماف همراه با رابط بین دو گوشگیر هستند.

کاهش میزان صدای محیط اطراف برای حفاظت از گوش در محیط‌های کاری با پارامتر NRR اندازه گیری می‌شود، این محصول تولید کشور ایران است، با توجه به کاربردهای گوشی ایرماف این دستگاه برای افراد فعال در زمینه‌هایی مثل صنعت، ساخت و ساز، حمل و نقل، ورزش و حتی موسیقی بسیار مفید است، همچنین افرادی مثل ناظر یا کارگر فعال در محیط صنعتی هم می‌توانند از موثرترین گوشگیرهای ایمنی برخوردار شوند.

خرید گوشی ایمنی تک پلاست

برای خرید گوشی صداگیر تک پلاست، می‌توانید پس از مراجعه به فروشگاه‌های ایمنی و بررسی قیمت و کیفیت کالاها، بهترین صداگیر تک پلاست را تهیه کنید، فروشگاه آنلاین ایمن تامین ارائه کننده بهترین گوشی‌های ایرماف با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت است.

خرید گوشی ایمنی ایرماف صداگیر تک پلاست، بصورت آنلاین و حضوری از فروشگاه آنلاین ایمن تامین امکانپذیر است، بهتر است برای خرید گوشگیر صداگیر تک پلاست، فروشگاه‌های ایمنی مختلف را بررسی کرده و مناسب‌ترین کیفیت و قیمت کالاهای ایمنی را انتخاب کنید، با مراجعه به فروشگاه تجهیزات ایمنی ایمن تامین بالاترین کیفیت کالاهای ایمنی از جمله گوشی‌های ایمنی را دریافت خواهید کرد.

گوشی صداگیر تک پلاست

گوشی صداگیر تک پلاست

جنس

پلاستیک فشرده

وزن

150 گرم

میزان محافظت شنوایی

30db

کشور سازنده

ایران

ویژگی

حفاظت از گوش در محیط‌های صنعتی

کاربرد

صنایع خودروسازی، ساختمان سازی، معادن و حفاری‌ها

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی صداگیر تک پلاست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط _ ایمن تامین

محصولات مشاهده شده اخیر