بلاگ, کفش ایمنی

بهترین کفش ایمنی طبی

انواع کفش ایمنی

بهترین کفش ایمنی طبی نوعی کفش کار محافظت از پا با کفی طبی است که در صورت استفاده طی مدت زمان طولانی، مانع از بروز کمردرد یا فشار روی مهره‌ها می‌شود، علاوه بر این، با سایز پهنای پا هماهنگ شده و فشاری به انگشتان یا کف پا وارد نمی‌کند.

هر برند کفش کار ویژگی‌های خاص خود را دارد، همچنین هر فرد بر اساس نیازهای خود باید گزینه مناسب را انتخاب کند، کاربرد بهترین کفش‌های ایمنی طبی برای حفاظت از پا در برابر ابزار تیز و برنده و همچنین سقوط اجسام سنگین در کار است.

ویژگی‌های بهترین کفش ایمنی طبی

بهترین کفش ایمنی طبی با وزن کم و زیره مقاوم در برابر سایش است، متناسب با اندازه پا بوده و با رویه منعطف است، بهترین کفش‌های ایمنی طبی استاندارد متناسب با ارگونومی بدن طراحی می‌شوند، بهترین کفش‌های ایمنی سایز مناسب دارند، استانداردهای ارگونومی در طراحی کفش و پوتین ایمنی رعایت شده است، همچنین با کفی مناسب و استاندارد هستند.

کفش ایمنی سبک وزن

برخی از افراد در پی بهترین کفش کار طبی با بیشترین سطح مقاومت در برابر حرارت یا ضربه هستند اما برخی از افراد در جستجوی کفش کار با ظاهر سبک و زیبا هستند، بنابراین بهترین کار برای انتخاب برند مناسب، بررسی و مقایسه ویژگی‌ محصولات بر اساس نیازهای متفاوت افراد است.

کفش کار سبک وزن تاثیر خستگی کارکنان را کم می‌کند در حالی که راحت‌تر هستند، بکارگیری فناوری کامپوزیت برای سر پنجه کفش‌ها، آن‌ها را سبک‌تر می‌کند، بهترین کفش ایمنی طبی سبک بوده و به افراد کمک می‌کند که انرژی کارآمدتری را برای کار داشته باشند، اینگونه با تلاش کمتر، مسیرهای طولانی‌ را سریع‌تر حرکت می‌کنند.

بهترین کفش ایمنی طبی

بهترین کفش ایمنی طبی

بهترین کفش ایمنی مهندسی

کفش ایمنی مهندسی کفش‌ با دوام و مقاومی است که از انگشتان پای کارکنان در برابر هر نوع آسیبی در زمان کار محافظت می‌کند، بیشتر این کفش‌ها ضد ضربه و ضد آب بوده، همچنین در برابر جریان برق هم مقاوم هستند و کلاهک آن‌ها از جنس فولاد مقاوم است.

جنس زیره بکار رفته در بهترین کفش‌‌های ایمنی مهندسی و  همچنین بهترین کفش ایمنی طبی از تی پی یو، رابر، چرم، و دودانسیته، پلی اورتان، پلی استر، پلی اتر است، زیره کفش‌ها نرم و منعطف بوده و وزن کاربر را به خوبی تحمل می‌کند، همچنین با ایجاد اصطکاک مناسب از لغزش پا جلوگیری می‌کند.

6 نمونه از بهترین برند کفش ایمنی طبی

یکی از نکات مهم برای تولید بهترین برند کفش‌های ایمنی طبی، پیاده سازی استاندارد‌های ISO و EN است، در غیر این صورت افراد در حین کار یا پس از کار، دچار کمردرد شده یا احتمالا سبب ایجاد زخم در پاها می‌شود، بهترین کفش‌های ایمنی طبی، بصورت آنلاین و حضوری توسط فروشگاه‌های تجهیزات ایمنی ارائه می‌شوند، در ادامه مطلب 6 نمونه از بهترین برند کفش ایمنی طبی از گروه لوازم ایمنی را معرفی خواهیم کرد.

مهم‌ترین موارد بهترین کفش‌های ایمنی طبی

انتخاب بهترین کفش ایمنی طبی با توجه به کارایی محافظ پا و محیط مورد نظر از نکات مهم خرید کفش کار ایمنی طبی است، در ادامه مقاله نکات مهم مربوط به کفش‌های ایمنی طبی را بیان خواهیم کرد:

  • زیره‌های مقاوم: کفش‌های ایمنی با زیره‌های مقاوم که در برابر اشیای تیز و نفوذ مواد شیمیایی مقاوم باشند، مناسب کار می‌باشند، اینگونه با استفاده از کفش‌های کار از پای افراد در برابر مواد مختلف محافظت می‌شود.
  • زیره ضد لغزش: زیره‌های مقاوم با متریال مناسب باعث مقاوم شدن کفش می‌شود، پیاده سازی طرح‌های مختلف روی زیره‌های کفش‌های ایمنی سبب حفظ ایمنی بیشتر افراد در کار می‌شود.
  • راحتی و سبکی کفش ایمنی: راحتی و سبکی کفش‌های ایمنی باعث راحتی در کار افراد شده و اینگونه خستگی کمتری از کار را احساس می‌کنند.
  • سرپنجه‌های مقاوم: سرپنجه‌های مقاوم کفش‌های ایمنی سبب حفاظت از پا در برابر ضربات ناگهانی و سخت در کار می‌شود.
  • طول عمر بالا: طول عمر بالای کفش‌های ایمنی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش کار مناسب است، عمر مفید محصولات با توجه به مواد اولیه‌‌ بکار رفته برای تولید محصولات ایمنی مشخص می‌شود، معمولا بهترین کفش‌های ایمنی از جنس چرم گاو یا بوفالو با دوام بالایی هستند.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *